Хмарне відеоспостереження - одне з найбільш прогресивних рішень в сфері безпеки останніх років, яке завдяки своїй доступності та зручності зуміло завоювати безліч прихильників по всьому світу. Що ж таке «хмарне відеоспостереження»?
Це система відеоспостереження, для якої потрібні тільки відеокамера і інтернет. З'єднуючись по мережі з віддаленим «віртуальним реєстратором», відео обробляється і зберігається на спеціальному захищеному сервері, доступ до якого є тільки у власника аккаунта. Ніяких локальних пристроїв запису: відеореєстраторів з жорстким диском або карт пам'яті не потрібно.
Однак, з розвитком технології, все частіше стали траплятися фейкові сервіси, що видають за «хмарні сервіси» звичайну функцію віддаленого доступу до системи відеоспостереження.
Особливо грішать цим китайські виробники: штампуючи сайти і додатки із завидною швидкістю, вони підводять під поняття «хмара» технології, які мають з нею мало спільного. Із зростанням кількості подібних сервісів і новизни технології, часом навіть професіоналу буває складно відрізнити справжній хмарний сервіс від уявного, а вже початківець точно заблукає в нетрях описів, схем і специфікацій.
Тому, ми підготували невеликий список Лайфхаків, який допоможе визначити хто є хто, а також кому варто довіряти свою безпеку, а кому не потрібно:
1. Ваш постачальник послуг пропонує проводити запис і зберігання відео на карту пам'яті або жорсткий диск, а не в спеціально обладнане віддалене сховище.
Це перша ознака того, що вас хочуть обдурити і надати «липову послугу». Хмарному відеоспостереженню не потрібен запис на локальні носії користувача - жорсткі диски, карти пам'яті та інші девайси. Відео записується і зберігається в спеціалізованому віддаленому сховищі, функціональність якого схожа зі звичайним стаціонарним відеореєстратором, але набагато більш захищеному.
2. Для роботи сервісу та камери необхідно вносити зміни в налаштування вашої мережі.
Наприклад, міняти ip-адреси мережі або камери, прокидати порти і знати інші тонкощі роботи системного адміністратора. Для настройки мережевого підключення відеореєстратора це може і буде потрібно, а для хмарної відеокамери - ні. Максимум, що потрібно буде знати - це унікальний ідентифікатор, який вказується на коробці або безпосередньо на самій відеокамері (у випадку з відеокамерами Partizan це MAC адреса пристрою).
3. Цілодобовий доступ до онлайн-трансляції та архіву.
Будь-який сервіс хмарного відеоспостереження повинен надавати доступ до онлайн-трансляції та архіву записів в режимі 24/7 як з ПК, так і зі смартфона за умови наявності Інтернету. Причому, управління відтворенням відео, записами і налаштуваннями також мають бути доступні з будь-якого пристрою - точно так, як якщо б Ви працювали з звичайним відеореєстратором. Якщо сервіс хмарного відеоспостереження не може дозволити собі додаток для смартфона або мобільну версію сайту - варто довіряти йому свою безпеку?
4. Ваш сервіс здійснює тільки запис і зберігання відео.
Крім цих функцій, справжнє хмарне відеоспостереження дозволяє налаштовувати режими запису, здійснювати детекцію руху, відправляти тривожні повідомлення, управляти розкладом і надавати інші можливості, звичні для системи відеоспостереження. В іншому випадку - це не хмарне відеоспостереження, а Dropbox.
5. Істотні обмеження за обсягом зберігається архіву і плата за онлайн-відео.
Якщо навіть найдорожчий тариф передбачає зберігання архіву не більше місяця/двох - варто замислитися про технічні можливості вашого постачальника хмарних послуг, швидше за все вони дуже скромні. Крім того, будь-який поважаючий себе і клієнта хмарний сервіс не бере плату за перегляд відео в режимі реального часу.
6. Завищена вартість послуг.
Хмарне відеоспостереження - це класична модель оренди, яка зручна при використанні невеликої кількості відеокамер або в короткостроковій перспективі - для когось то рік, а для когось і більше. Якщо сума піврічної передплати в мінімальному тарифі перевищує вартість середнього відеореєстратора, такий сервіс однозначно перебільшує свою значущість. Хоч хмарне відеоспостереження - поняття відносно нове, в ньому, часто, дорожнеча не є показником якості послуг, що надаються. Швидше, це бажання постачальника послуги заробити на новій технології.
Звичайно, хмарне відеоспостереження, може бути застосовано не скрізь. Наприклад, в розгорнутих системах безпеки воно може виявитися неефективним, і навпаки - в невеликих, для будинку, магазина або офісу - це оптимальне рішення: недороге і функціональне. Причому різноманітність хмарних відеокамер дозволяє використовувати їх практично всюди: є моделі для внутрішнього використання, роботизовані і навіть вуличні.
Якщо ви цінуєте комфортну і просту роботу, дбаєте про власну безпеку і стежте за новими технологіями, то хмарне відеоспостереження Partizan Cloud Storage - відмінне рішення для власної надійної системи відеоспостереження. Детальніше про наші переваги можна почитати за посиланням: http://partizancloud.com/advantages/
Коментарі
0 коментарів